M14, Black, G&G
Elektrická airsoftová zbraň. Replika modelu M14 - Black od firmy G&G.Puška M14 byla vyvinuta ve spojených státech v 50. letech jako zbraň ráže NATO 7,62 mm. Zbraň v podstatě vycházela z osvědčeného válečného modelu M1 Garand. Historicky je zbraň hodnocena velmi kladně i přes svůj vysoký zpětný ráz při automatické střelbě. M14 byla ve výzbroji americké armády velmi krátkou dobu, neboť ji během války ve Vietnamu postupně nahradily zbraně typu M16/AR15, které jsou v dnešní době bezesporu nejrozšířenější na celém světě. M14 byla poté využívána jako odstřelovací puška M21, která měla pouze přesnější zpracování dílů a drobné konstrukční odchylky. Tento model je vyráběný firmou G&G. Obsahuje nový typ mechaboxu, motor G&G, zesílená kola, píst a plastová 7 mm ložiska. Zbraň má pevnou pažbu pro uložení velkého akumulátoru a dlouhou hlaveň. Pažba je vyrobena z plastu černé barvy a hlaveň, pouzdro závěru, stavitelná mířidla i další díly jsou kovové.
Nabídku doporučeného airsoft příslušenství, seznam parametrů a další užitečné informace k produktu M14, Black, G&G naleznete v záložkách.
| - upozornění - | Balení neobsahuje akumulátor ani nabíječku. |
|---|---|
| AEG varianta (EBB/NBB) | NBB |
| BlowBack | Není |
| Délka vnitřní hlavně | 515 mm |
| Délka zbraně | 1120 mm |
| Doporučené střelivo | 0,20 - 0,23 - 0,25 g |
| Doporučený akumulátor | Typ Large (8,4V) |
| Hmotnost zbraně | 3,8 kg |
| Konektor | Tamiya Large |
| Provedení Hop-Up | regulovatelný hop-up |
| Přibližný dostřel | 50 m |
| Ráže | 6 mm |
| Režim střelby | safe/semi/auto |
| Spínání spouště | mechanické |
| Typ motoru | motor G&G |
| Úsťová rychlost udaná výrobcem | 100 m/s |
| Varianta motoru | Krátký |
| Verze mechaboxu | zesílený G&G M14 |
| Zásobník (Lowcap/Midcap/Hicap/Xhicap) | hi-cap |
| Zásobník kapacita | 450 BB |
Komentáře k produktu
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se
AirsoftGuns s.r.o.
20.03.2006 RE: airsoftman
18.03.2006
03.03.2006 RE: elev
03.03.2006 G&G GR-16 R4
02.03.2006 RE: BORIS222
02.03.2006
27.02.2006 RE: R.A.D.A.R.303
26.02.2006